Компанијата AMD неодамна го објави FSR 3 – нова верзија на својата технологија за надградба.
FSR 3 има можност да вметнува „вештачки“ рамки за да го зголеми вкупниот број на кадри во секунда и да донесе понепречено прикажување на видео игрите. Во моментов, FSR 3 е поддржан од две игри за компјутер: Immortals of Aveum и Forspoken, а AMD препорачува генерирањето фрејмови да се користи на Radeon RX 5700 и поновите картички или на серијата RTX 20.
Сепак, FSR 3 не е технички заклучен за постари/послаби графички картички, прашање е колку тие се користат од него. Поточно, генерирањето фрејмови најдобро функционира кога играта започнува со 60 fps. Како што е обично случај, постарите графички картички обично не го достигнуваат тој број во новите игри.
Иако има такви картички кои поддржуваат FSR 3 и се нешто постари, компромисот е што играта во тој случај изгледа матно и зрнесто, а одзивот на контролите е побавен, но сепак е достигнување ако, на пример, видео играта Unreal Engine 5 достигнува 60 fps на повеќе од пет стари хардвери.
Она што е интересно, забележува HCL, е дека сопствениците на старите графички картички Nvidia денес имаат поголема корист од работата на AMD отколку од компанијата што го произведува GeForce, бидејќи самата Nvidia ја заклучува функционалноста според генерации, така што генерирањето фрејмови е достапно само на најновата серија.