Во март, Pew Research Center спроведе анкета меѓу корисниците на социјалната мрежа на Маск во САД.
Твитер се промени многу во последните малку повеќе од половина година. Со доаѓањето на Маск се создадоа некои нови струи кои се добри за некого, но не толку за многумина.
На пример, многу огласувачи на почетокот не се согласуваа со промените и одлуките на Маск, па решија да паузираат или целосно да престанат да се рекламираат на таа социјална мрежа. На многумина не им се допаднаа промените во врска со синиот знак, кој повеќе не треба да се заслужи, но доволно е да се плати претплата за него.
Ситуацијата, според тоа, не е совршена, па Маск, кој платил 44 милијарди долари за оваа компанија, решил малку да се повлече од менаџментот на социјалната мрежа, за да може повеќе да се посвети на другите негови компании како што е Tesla. Затоа тој неодамна назначи нов извршен директор на Твитер, па Линда Џакарино има предизвикувачка задача да го направи Твитер повторно интересен за огласувачите.
Исто така, се чини дека со своите постапки уште еднаш треба да ги заинтересира и привлече некои од најпопуларните корисници на оваа мрежа, односно оние кои објавуваат најмногу содржини на неа.
Според истражувањето на Pew Research Center спроведено во март, таквите врвни корисници се помалку активни на Твитер откако Маск ја презеде контролата. Просечниот број на твитови на таквите корисници се намалил за околу четвртина месечно, што е прилично пад. Меѓу другото, податоците покажуваат и дека 20 отсто од возрасните корисници на Твитер во САД се одговорни за дури 98 отсто од содржината објавена на мрежата од Американци постари од 18 години.
Истата анкета покажа дека околу 60 отсто од возрасните Американци кои користеле Твитер во изминатата година паузирале од твитање неколку недели, додека четвртина од нив немаат намера повторно да ја користат социјалната мрежа за една година.
Сето тоа се работи на кои Џакарино ќе мора да обрне внимание и да размислува во наредните месеци и години.