Компанијата LinkedIn, што на корисниците им нуди професионална социјална мрежа со исто име за деловни контакти, објави дека ќе укине 716 работни места и ќе ја затвори својата апликација Incareer, достапна во Кина, што неговиот американски сопственик Microsoft го оправда со „жестока конкуренција“ и „тешка макроекономска клима“.
Компјутерскиот гигант беше една од ретките американски интернет компании што успеаја да наметнат социјална мрежа во Кина и покрај цензурата и строгите локални регулативи.
Microsoft им понуди на Кинезите верзија на својата професионална мрежа преку заедничка локална инвестиција, придржувајќи се до драконските мерки.
Шефот на LinkedIn, Рајан Рослански, изјави дека кратењето на работните места е неопходно поради рационализацијата на работењето на компанијата и дека во иднина повеќе ќе се користат услугите на надворешните соработници.
Тој исто така рече дека промените ќе резултираат со отворање на 250 нови работни места, а портпаролот на LinkedIn најави дека вработените кои останале без работа во компанијата ќе можат да се натпреваруваат за нови позиции.
Во 2021 година, компанијата позната како лидер во деловните контакти ја прекина апликацијата „LinkedIn“ во континентална Кина, наведувајќи ги како причини „предизвикувачка работна средина“ и „зголемени барања за усогласување со локалните регулативи“.
Го замени со поедноставена локална верзија наречена InCareer, која им овозможи на локалните професионалци да продолжат да наоѓаат и да аплицираат за работа, но и да останат поврзани со нивната мрежа.
„По внимателно разгледување, донесовме одлука да го затвориме InCareer од 9 август 2023 година“, објави социјалната мрежа во вторникот.
„И покрај почетниот успех, InCareer се соочи со жестока конкуренција и тешка макроекономска клима, што на крајот не доведе да одлучиме да ги прекинеме нашите услуги“ во Кина, соопшти LinkedIn.
Во последниве години, мрежата е маргинализирана во услови на плејада иновативни локални апликации.
Повеќето американски онлајн мултинационални социјални мрежи, како што се Фејсбук, Твитер, Инстаграм, Јутјуб, се блокирани во Кина долго време бидејќи не се усогласени со строгите локални закони и не секогаш јасни деловни правила.
Технолошките гиганти се под притисок да ги блокираат сите несакани содржини и теми кои се сметаат за политички чувствителни на интернет во име на социјалната стабилност.
LinkedIn беше на удар на критики во последниве години за отстранување на сметки на дисиденти и бришење политички чувствителни содржини од неговите страници.