Google одамна ја воведе опцијата YouTube Premium – верзија на својот видео сервис кој не прикажува реклами, туку бара месечна претплата.
Изгледа дека тимот од Google започнал со голема брзина во обид да убеди што е можно повеќе корисници на YouTube да платат за претплатата. Имено, многу корисници неодамна го критикуваа Google бидејќи компанијата го зголеми бројот на реклами кои им се прикажуваат на корисниците за време на времетраењето на видеата на YouTube.
Поголемиот број реклами, секако, значи повеќе пари за таа компанија, но може да влијае и на зголемувањето на бројот на корисници на YouTube Premium, бидејќи некои корисници кои не сакаат да гледаат толку многу реклами би можеле да одлучат да плаќаат месечна претплата. За потсетување, на оние кои плаќаат претплата не им се прикажуваат реклами.
Друг начин на кој компанијата сака да ги мотивира корисниците да плаќаат претплата е да прикажува содржина во 4K резолуција само за корисниците на YouTube Premium. Иако за ова нема официјална информација од Google (се уште), неколку корисници на форумите известија дека добиваат известување дека доколку сакаат да прегледаат одредено видео во 4K резолуција, мора да активираат претплата.
Засега, ова известување им се прикажува на мобилните корисници во мобилната апликација YouTube, а не на апликациите за компјутер и ТВ, така што не е познато дали Google планира да направи 4K видео содржини достапни само на паметни телефони или на сите уреди преку претплата.
Со оглед на тоа што многу корисници денес имаат 4K телевизори и монитори, јасно е дека овој потег на Google, доколку навистина биде воведен, сигурно нема да ги возбуди бидејќи, освен ако не платат месечна претплата, повеќе нема да можат да гледаат видео содржини на таа резолуција.