Компанијата е на петтото место меѓу 100 -те најдобри глобални брендови со вредност на брендот од 74,6 милијарди долари, што е за 20% повеќе отколку во 2020 година
Според листата на топ 100 светски брендови на Interbrand за 2021 година. објавена на 20 октомври, Samsung се најде на петтото место со вредност на брендот од 74,6 милијарди долари. Благодарение на одличните финансиски резултати, кои го достигнаа нивото пред пандемијата, вредноста на брендот Samsung скокна за 20% оваа година, што е најголем пораст на вредноста на брендот од 2013 година.
Според критериумите Interbrand, најголемо влијание врз растот на вредноста на брендот Samsung имаше:
- премин кон систем за управување, фокусиран на корисникот и формирање на посебен тим задолжен само за корисничкото искуство;
- инсистирање на одржлив развој како приоритет, вклучително и разни кампањи во областа на корпоративната општествена одговорност под слоганот „Заедно за утре! Зајакнување на луѓето “, како и голем број иницијативи ширум компаниите кои промовираат одржливост – како што е употребата на еколошки амбалажи за телевизори и програмата „ Galaxy Upcycling“;
- воведување на иновативни производи вклучувајќи Galaxy Z Flip3 5G, Neo QLED и Bespoke линијата на апарати за домаќинство;
- водечка улога во развојот на напредни технологии како што се вештачка интелигенција (VI), 5G, решенија за автомобилската индустрија и континуирани инвестиции во роботика.
„Минатогодишното позиционирање на брендот Samsung Electronics во првите пет во светот, и потоа двоцифрениот раст на вредноста на брендот оваа година, како наш најголем скок во вредноста на брендот од 2013 година, е навистина охрабрувачки“, рече Јанги Ли, маркетинг директор на Samsung Electronics. „Продолжуваме да применуваме модел на управување ориентиран кон клиентите. На овој начин, ние ги задоволуваме потребите на нашите клиенти низ целиот свет и ја покажуваме нашата благодарност за огромната поддршка што ја добиваме од нив “.
Interbrand ја проценува вредноста на брендовите на компаниите врз основа на сеопфатна анализа на повеќе фактори како што се финансиските резултати, влијанието на купувањето и конкурентноста на брендот.
Samsung повторно се најде на листата на Форбс за најдобри работодавачи
Во текот на месец октомври, Samsung втора година по ред, се најде на листата на Форбс за најдобри работодавачи во светот. Како глобална компанија што работи и вработува луѓе низ целиот свет, Samsung е реизбран за најдобар работодавач.
Секоја година, Форбс спроведува анкета на околу 150.000 вработени од 58 земји кои работат за компании во различни земји или региони. Оваа година, испитаниците го оценија степенот на задоволство од реакцијата на нивните работодавачи на „Ковид 19“, како и нивниот имиџ, економското влијание, развојот на таленти, родовата еднаквост и општествената одговорност.
Поврзани артикли