Компанијата Ford активно се вклучи во борбата против пандемијата и претстави два новитета.
Ford ќе го искористи претстојниот Super Bowl за да ја запознае јавноста со кампањата #FinishStrong, но и да каже дека е важна личната заштита. Кампањата е најактивна во областите каде што Ford има најмногу работници кои не можат да работат од дома, како што се Мичиген и Мисури.
Покрај големата рекламна кампања, Ford ја претставува и првата проѕирна маска N95. Во официјалната објава тие велат дека фактот што можеме да го видиме соговорникот го подобрува квалитетот на комуникацијата. Во исто време, тоа е маска што може да се пере и не може да се потроши за еднократна употреба. Во исто време, цената е екстремно ниска, нагласуваат од Ford. Во секој случај, оваа маска ќе им пружи најмногу на оние со оштетен слух, кои комуницираат читајќи од усни. Се очекува да пристигне во понудата оваа пролет.
Друга новина од Ford е системот за филтрирање на воздухот. Тоа е многу едноставен и ефтин уред, кој се состои од три главни компоненти – картонска рамка, вентилатор и филтер. Ford предвидува дека ваков систем може да се користи во училниците и во сите други простории каде прочистувањето на воздухот е од суштинско значење.
Тие велат дека два уреди во училница од околу 90 квадратни метри ќе го обноват воздухот 4,5 пати за еден час. Овој систем не се продава, но ќе се произведат 20.000 примероци во Форд и ќе се донираат заедно со околу 20 милиони маски.
Извор: Index.hr