Новиот Renault 5 беше замислен како шармантен електричен градски автомобил, но германската куќа за тјунинг Delta 4×4 имаше сосема поинаква визија. Во нивното толкување, слаткото мало станува робусно теренско возило инспирирано од легендарните рели автомобили.
Целта на трансформацијата беше јасна – да се претвори електричниот автомобил во компактна машина за сите терени, опремена со теренски додатоци. Промената е драстична и започнува од шасијата.
Од градски шминкер до теренски ѕвер
Автомобилот е поставен на 18-инчни алуминиумски тркала и масивни теренски гуми кои овозможуваат значително подобро прилепување на неасфалтирани површини. Во комбинација со подигната суспензија за дури 100 милиметри, клиренсот од земјата е значително зголемен, што го прави подготвен за сериозни предизвици.
Четири дополнителни LED светла доминираат на предниот дел, како почит кон оригиналниот модел R5 Turbo rally. Иако браниците се земени од серискиот модел, ревидираниот R5 доби продолжени браници и ефективни кожни ленти на хаубата и багажникот. Целокупниот впечаток е заокружен со фолија со графика во стилот на рели.
Опрема за секоја авантура
На покривот се наоѓа носач во стилот на Дакар кој не е само за декорација. Во него се наоѓа целата опрема што ви е потребна за бегство во дивината:
- Две дополнителни LED светлосни траки
- Различни контејнери за течности
- Синџири за снег
- Резервно тркало
- Трикциски плочи за кал или песок
Живописна комбинација од жолта, тиркизна, розова и црна графика на бела позадина гарантира дека овој автомобил нема да остане незабележан никаде.
Електрично срце
И покрај страшниот изглед, под лимот сè уште има исклучиво електричен погон на предните тркала. Најмоќната сериска верзија на Renault 5 развива 150 КС, додека неговиот спортски брат Alpine A290 нуди значително поголема моќност со 218 КС.
Врвните модели од серијата R5 се опремени со капацитет на батерија од 52 kWh, што им овозможува да достигнат до 400 километри според WLTP циклусот. Сепак, со овој модифициран модел, таа бројка сигурно ќе биде помала. Агресивните гуми, полошата аеродинамика поради додатоците и поголемата маса ќе влијаат на автономијата, но имајќи ја предвид намената на возилото, тоа е очекуван компромис.
Засега, овој авантуристички Renault 5 постои само како рендер. Сепак, компанијата Delta 4×4 вели дека, во случај на доволен интерес од клиентите, би можеле да понудат комплетен комплет за конверзија и со тоа да ги претворат соништата во реалност.
Поврзани артикли