Meta тестира четботови базирани на вештачка интелигенција кои ќе бидат првите што ќе испраќаат приватни пораки до корисниците на Facebook, Instagram и WhatsApp.

Според Tech Crunch, сосема е можно корисниците на овие социјални мрежи во одреден момент да добијат непосакувана приватна порака од четбот наречен „Маестро на филмската магија“ кој ќе го праша корисникот дали бил импресиониран од некоја од мелодиите во филмовите и ќе му понуди да препорача програма за филмска вечер.

Доколку корисникот не одговори на првиот обид за комуникација, четботовите нема да испраќаат понатамошни пораки, велат од компанијата.

Meta потврди дека пораките можат да се испраќаат само во рок од 14 дена од претходниот разговор и само ако корисникот веќе разменил најмалку пет пораки со четботот.

Зад сето тоа стои комерцијален интерес. Meta очекува нејзините генеративни производи со вештачка интелигенција да генерираат приходи помеѓу 2 и 3 милијарди долари до 2025 година, растејќи на повеќе од 1,4 билиони долари до 2035 година.

Приходите ќе се генерираат главно преку лиценцирање на моделот Llama на Meta на партнерите и идно рекламирање во разговорите со четбот.

Компанијата одби да коментира кога и како планира да вметне реклами во разговорите со четбот, но документите веќе наведуваат дека се разгледуваат и спонзорирани одговори и претплати.