Нова зачудувачка фотографија го прикажува американскиот борбен авион F-15E Strike Eagle опремен со три контејнери за лансирање, секој за седум ракети од 70 мм, на еден од неговите носачи под крилото.
Ако товарот е симетричен на другото крило, тоа значи дека авионот носи 42 ракети воздух-воздух APKWS II, покрај стандардните осум ракети воздух-воздух.
Ова му овозможува на овој американски борбен авион да изврши до 50 воздушни судири, не сметајќи го неговиот топ.
Употребата на 70-милиметарски ласерски водени ракети APKWS II во улогата воздух-воздух веќе е демонстрирана од американските борбени авиони F-16, особено за време на операциите над Црвеното Море против беспилотни летала.
Интеграцијата на овие ракети во арсеналот на F-15E дополнително ја проширува флексибилноста на мисијата на овој борбен авион, особено во одбраната од беспилотни летала и крстосувачки ракети, пишува The War Zone.
Фотографијата, објавена на Instagram од порталот за подкасти и билтени The Merge, прикажува Strike Eagle во пробен лет со јасно видливи три лансирни капсули.
Иако ова оптоварување е видливо само под едното крило на авионот, многу е веројатно дека оптоварувањето е симетрично, објавува Zimo.
„F-15E Strike Eagle на американските воздухопловни сили, кој тестира ласерски водени ракети, беше забележан со конфигурација од шест капсули и 42 ракети за време на пробен лет“, објави The Merge.
That's a beast-mode-for-drones loadout. pic.twitter.com/YdNRHgkwzP
— The Merge 🇺🇲 (@MergeNewsletter) May 22, 2025
Габриел Мајерс, портпарол на 96-тото тест крило на американските воздухопловни сили, ја потврди автентичноста на фотографијата за The War Zone.
„Можам да потврдам дека фотографијата е направена тука во воздухопловната база Еглин“, рече тој.
Технички податоци и цена
Прикажаниот авион, доделен на 96-то тест крило во воздухопловната база Еглин, носел инертна ракета воздух-воздух AIM-120, капсула за собирање податоци во лет, систем за таргетирање AN/AAQ-33 Sniper ATP и навигациски модул AN/AAQ-13.
Системот APKWS II вклучува комплет за ласерско водење кој е инсталиран помеѓу боевата глава и стандардниот ракетен мотор на ракетата. Поради системот за водење, оваа ракета е значително подолга од нејзините неводени еквиваленти.
Ракетите APKWS II чинат приближно од 14.000 до 19.000 евра по парче, значително помалку од AIM-9X (415.000 евра) или AIM-120 (повеќе од 925.000 евра).
И покрај своите ограничувања, APKWS II може да се користи против беспилотни летала и субсонични крстосувачки ракети, но овие ракети не се наменети за блиска воздушна борба.
Сепак, нивната точност и прифатлива цена се клучни предности во борбата против беспилотни летала и субсонични крстосувачки ракети.
BAE Systems, производителот на ракетата APKWS II, исто така развива комплет за насочување со двоен режим кој комбинира ласерско и инфрацрвено насочување.
Ова би ја зголемило брзината на стекнување на целта и флексибилноста на следењето. Со оглед на двочлениот екипаж на F-15E и долгиот дострел, овие ракети би можеле да ги прошират можностите за пресретнување во воздух во одржливи одбранбени улоги.
Како што некои авиони F-15E се приближуваат кон пензионирање, системот APKWS II би можел да ја обезбеди нивната континуирана релевантност преку зголемена смртоносна моќ и разноврсност на тие авиони.
Поврзани артикли