Марк Цукерберг вели дека ја следат ситуацијата во врска со TikTok, но без оглед на кинеската социјална мрежа и нејзината судбина во САД, тој очекува понатамошен раст за Instagram и Facebook.

Иако моментално преовладува статус кво во однос на TikTok и неговата достапност во САД, ситуацијата се уште е нерешена и останува да се види каков ќе биде исходот од оваа сапуница, односно дали ќе се најде купувач за американската поделба на кинеската социјална мрежа. Конкурентите на платформата сè уште се надеваат дека оваа несигурност ќе ги натера корисниците да бараат алтернативи и неодамна ги засилија напорите да воведат нови функции и општи подобрувања во корисничкото искуство.

Една од овие мрежи е Instagram, кој веќе воведе некои подобрувања во последните неколку недели, а неодамна почна да тестира уште една нова функција. Иако тоа не е значајна карактеристика што ќе привлече голем број корисници, Instagram едноставно го ископира она што корисниците го ценат на TikTok. Станува збор за едноставно паузирање на видеата на Reels. За да паузирате видео на Reels сега, треба да го држите прстот на екранот подолго време и кога ќе го кренете, видеото ќе продолжи да се репродуцира. Ако го допрете екранот само еднаш, ќе го исклучите звукот на видеото.

Цукерберг очекува понатамошен раст за Instagram и Facebook
На TikTok ситуацијата е поедноставна. Ако сакате да го паузирате видеото, само еднаш допрете го екранот и готово. Бидејќи дел од корисниците на TikTok почнаа да објавуваат повеќе на Instagram и да ги следат Reels, барањата за имплементација на оваа функција на кратките видеа на Instagram станаа почести.

„Здраво @Instagram, можам ли да побарам копче за пауза на Reels? Со почит, ожалостен поранешен скролер на TikTok“, една таква порака од (поранешните) корисници на TikTok кои се обидуваат да го убедат Instagram да ја воведе функцијата, беше спомната на CNBC.

Meta ги послуша тие барања и неодамна почна да тестира опција за пауза со еден допир. Функцијата моментално е достапна за „мала група корисници ширум светот“, но тие не објавија никакви детали за тоа кога би можела да стане достапна за пошироката публика.

Уште во јануари, Meta ја објави апликацијата за уредување видео Edits, конкурент на CapCut на ByteDance, која се очекува да биде лансирана овој месец. Компанијата на Цукерберг ја зголеми и максималната должина на видеото на Reels и најави бонус програми за новите креатори (иако не го напишаа така, јасно е дека се работи за привлекување корисници на TikTok) кои финансиски ќе ги наградат за нивните активности и објави на Instagram и Facebook.

За време на неодамнешната конференција на која ги презентираше деловните резултати на Meta, Цукерберг коментираше дека ќе продолжи да следи што се случува со TikTok, но без оглед на таа ситуација, коментираше дека очекува понатамошен раст за Instagram и Facebook.