Компанијата од Купертино се откажа од намерата да понуди iPhone во замена за месечна претплата.
Apple првпат ја разгледа идејата за хардверска претплата во текот на 2022 година, но на крајот се покажа дека е проблематична.
Се шпекулираше дека претплатата на хардверот функционира како постоечките опции – како што се iPhone Upgrade Program или Apple Card Monthly Installments. Ова му овозможува на корисникот да го исплати новиот телефон или друг уред на Apple на месечни рати, а во некои случаи има можност за надградба на нов уред без промена на планот за претплата.
Замислената претплата на Apple требаше да се изврши преку сметка на Apple и ќе ги користи начините на плаќање што корисникот веќе ги поставил.
Очекувањата на компанијата беа дека доколку директно ги покрие трошоците за iPhone, луѓето почесто ќе го надградуваат и тоа ќе ги зголеми повторливите приходи на компанијата. Проблемот е што, слично на Apple Pay Later, што ви овозможува да ги поделите купувањата на Apple Pay на четири помали рати, претплатата за хардвер можеби барала од Apple „да ги следи истите прописи како компаниите за кредитни картички“, посочува Блумберг. Тоа е дополнителна контрола која компанијата не сакала да ја спроведе.
Исто така, постои потенцијален притисок што претплатите на хардверот би можеле да го направат врз односот на Apple со операторите.
Хардверската претплата на Apple никогаш не беше официјално објавена или најавена. Во јуни оваа година, компанијата ја затвори функцијата Apple Pay Later, а Apple Card исто така е на „климави“ нозе додека Apple бара партнер кој ќе го замени Goldman Sachs.