Snapchat ќе објавува реклами покрај пораките што корисниците ги добиваат од пријателите.
Овие „Спонзорирани снимки“ (Sponsored Snaps) наводно ќе се појавуваат како непрочитани пораки на главниот таб за разговор на Snapchat, што сугерира дека ќе се наоѓаат над пораките од контактите на корисниците.
Шпигел во дописот до вработените, кој исто така беше објавен на веб-страницата на компанијата, наведува дека „спонзорираните објави“ ќе се појавуваат без таканаречените „push“ известувања и дека корисниците ќе одлучат дали сакаат да отворат таква порака.
Не е јасно дали и како корисниците ќе можат да се ослободат од овие реклами доколку изберат да не ги отвораат пораките, пишува The Verge.
Акциите на Snap, сопственик на апликацијата Snapchat, моментално се блиску до историски најниски нивоа и покрај 850 милиони месечни корисници на платформата.
Рекламниот бизнис на Snapchat продолжува да заостанува зад конкурентските платформи Meta, а инвеститорите се загрижени дека Snap не расте со побрзо темпо, според Шпигел.