Netflix ги надмина очекувањата на Волстрит за вториот квартал од 2024 година.
Компанијата забележа раст на приходите од 17% во однос на претходната година и зголемување на добивката од 44%, додека во тримесечниот период оствари посилен од очекуваниот раст на претплатниците.
Netflix го припиша овој раст на мешавината на силни перформанси од голем број негови сметки и континуираната корист од споделувањето содржина што се плаќа.
Растот на претплатниците од 16,5% во кварталот продолжи да ја поттикнува водечката позиција на Netflix во индустријата за стриминг, додека неговите ривали – Disney, Warner Bros. Discovery, Paramount и NBCUniversal – се борат да го достигнат Netflix и да остварат профит во својот „direct-to-consumer“ бизнис.
И покрај силните резултати, Netflix предупреди дека платените нето-додавања во третиот квартал од 2024 година ќе бидат пониски отколку во периодот од пред една година бидејќи се намалува влијанието на платеното споделување. Исто така, се очекува глобалниот просечен приход по платен член да биде приближно рамномерен од година во година во третиот квартал.
Netflix планира да потроши 17 милијарди долари на содржина во 2024 година, во однос на 12,6 милијарди долари во 2023 година.
Поврзани артикли