Компанијата користи аватари за да им помогне на креаторите на содржини и брендовите да продаваат производи.

Во април се појавија информации дека TikTok работи на аватари генерирани со вештачка интелигенција, кои огласувачите може да ги користат за да ги продаваат своите производи на платформата. Сега тие планови се официјализирани, при што TikTok ги објави дигиталните аватари создадени со вештачка интелигенција што ќе започне да им ги нуди на креаторите и брендовите на апликацијата.

Според TikTok, личностите со вештачка интелигенција треба да им олеснат на креаторите и бизнисите да создаваат брендирана содржина што сè уште „делува како човечка“, но без време и ресурси потребни за создавање на типична реклама со висока продукција.

TikTok го започнува овој проект со два вида аватари: претходно создадени аватари засновани на платени актери и приспособени аватари врз основа на постоечки креатори и портпароли на брендови. Тие аватари ќе промовираат производи во видеата на TikTok и може да се приспособат да зборуваат различни јазици врз основа на целната публика.

Компанијата вели дека новата функција покажува како генеративната вештачка интелигенција може да им помогне на креаторите да допрат до повеќе луѓе на нивните платформи, а со тоа да генерираат повеќе приходи за себе или за компанијата.