Компанијата Bethesda се одлучи на необичен потег, кој вообичаено не го гледаме од издавачот на AAA игрите, а тоа е да одговори на негативните критики за играта Starfield на Steam.
Како што е забележано на оваа платформа, претставниците на компанијата во сопственост на Microsoft реагираат на негативните критики за играта на Steam од почетокот на ноември, по „мешаниот“ рејтинг на корисниците на Starfield од 69%.
Многу од негативните критики го одразуваат заедничкиот став и поплаките на играчите за масовната вселенска игра, како што е оваа објавена на 6-ти ноември од играч кој поминал 56 часа во Starfield.
„Досадно и преценето. Има широк универзум за истражување, исполнет со претежно празни планети. Сфаќам. Мора да го направат тоа за да ви ја продадат идејата дека ова е цел универзум, но тоа не ја прави играта позабавна. Може да слетате на која било планета и да ги истражувате копираните/налепени локации. Ќе ги видите токму истите локации од едниот до другиот крај на универзумот и секаде помеѓу. Еден куп неуредни, збркани механичари. Надуено стебло на вештини, извидување, изградба на база, RPG, FPS, вселенска опера. Starfield не знае што сака да биде. Широк како океан и длабок како локва. Можеш да истражуваш секаде, но зошто би сакал?“, вели играчот.
Овој преглед поттикна одговор од лице со прекар „Bethesda_Kraken [програмер]“, кој во својот потпис на објавата истакна дека е од поддршката за корисници на Bethesda:
„Ви благодариме што одвоивте време да оставите рецензија за Starfield ! Жал ни е што не ви се допаѓа слетувањето на различни планети и сметате дека многу од нив се празни. Некои од планетите Starfield се дизајнирани да бидат празни – но тоа не е досадно. ‘Кога астронаутите заминаа на месечината, немаше ништо таму. Сигурно не им беше досадно’. Истражувањето во Starfield има за цел да создаде чувство на минијатура кај играчот и да ве натера да се чувствувате преплавени. Можете да продолжите да истражувате и да наоѓате светови што ги имаат потребните ресурси или скриени истражувачки пунктови… Никогаш не престанувајте да истражувате!“.
Додека развивачите на независни видео игри постојано одговараат на рецензии на Steam, големите издавачи како Bethesda ретко го прават тоа, што ги прави овие одговори, колку и да изгледаат роботски, вредни за внимание.
Сепак, зошто би го направила тоа Bethesda? Можеби компанијата се обидува да го префрли мислењето на корисникот за играта во позитивна насока, со оглед на мешаниот рејтинг на корисниците.
Starfield моментално е игра со најниска оцена на Bethesda досега на платформата на Valve (Fallout 76 моментално има „главно позитивен“ рејтинг на кориснички прегледи од 76%).
I mean, you can reference that the actual moon is empty if you like and that astronauts who landed there did not find this emptiness boring, but there’s a big difference between landing on the actual moon and doing the same in a videogame 😉
— Andy Hodgetts (@CaptainBinky) November 8, 2023
На оваа тема коментираше и програмерот Енди Хоџетс.
Bethesda го ажурираше Starfield неколку пати од нејзиното лансирање, кое привлече 10 милиони играчи за три недели.
Студиото веќе има подготвено DLC, наречено Shattered Space, кое ќе донесе многу нови содржини во истражувањето на вселената.