Netflix наскоро ќе почне да го намалува бројот на реклами доколку „бинџувате“ серии, односно гледате неколку епизоди одеднаш.
Поточно, почнувајќи од следната година, ќе вметне епизода без реклами откако ќе погледнете три епизоди по ред.
Компанијата веќе зборуваше за тоа колку е важно да се најде вистинскиот начин да се „држи публиката залепена за столот“, и тие посочија дека објавувањето на цели сезони одеднаш е всушност добар начин да се направи тоа.
Во прилог на ова ажурирање за бинџување, Netflix, исто така, рече дека нејзиниот план поддржан од реклами привлече 15 милиони месечни активни корисници во годината откако беше лансиран.
Со најновото покачување на цената, Netflix сè повеќе се движи кон убедување на корисниците да се одлучат за планот поддржан од реклами од 6,99 долари месечно, кој досега се покажа профитабилен за компанијата.