Се верува дека би можел да го „изеде“ долгиот видео формат кој е главен извор на профит речиси две децении.

Постарите вработени во компанијата YouTube се загрижени дека нивниот ривал TikTok, Shorts, ќе го „изеде“ долгиот видео формат, кој е главен извор на профит речиси две децении, пишува Klix.ba.

„Фајненшл тајмс“ објави дека приходите од рекламирање на „Јутјуб“, иако се подобруваат неодамна, се на надолна траекторија три последователни квартали во споредба со претходната година.

Компанијата се обидува да најде решение за да заработи повеќе од Shorts, содржина со кратки форми дизајнирани да му ривал на TikTok.

Подолгото видео овозможува прикажување на повеќе реклами, но како што Shorts постепено ја преземаат контролата, создавачите објавуваат сè помалку долги видеа. Вработените во YouTube се загрижени за сегашните внатрешни броеви.

Без разлика дали тоа им се допаѓа или не на постарите Јутјубери, YouTube треба да поддржува Shorts додека форматот расте во популарност. Тоа вклучува додавање нови функции, како што се повторувања со вештачка интелигенција и најважни моменти од NFL, како и инвестирање во создавачи на Shorts и охрабрување да создаваат ексклузивна содржина за услугата на YouTube.