OpenAI има предвидено приходи од 200 милиони долари оваа година.

ChatGPT, неверојатно популарниот четбот на OpenAI, лансиран во ноември минатата година, забележа месечен пад на посетителите и сообраќајот на неговата веб-страница во јуни за прв пат од неговото лансирање, објави минатата недела аналитичката компанија Similarweb.

Светскиот сообраќај на десктоп и мобилни телефони кон веб-страницата ChatGPT се намали за 9,7 проценти во јуни во споредба со мај, додека единствените посетители на веб-страницата ChatGPT паднаа за 5,7 проценти. За 8,5 отсто се намали и времето што посетителите го поминаа на веб-страницата, покажаа податоците.

Падот на сообраќајот е знак дека привлечноста на четботите како технолошка иновација полека се намалува, рече Дејвид Кар, аналитичар во Similarweb, додека Риши Џалурија од RBC Capital Markets објасни дека податоците укажуваат на поголема побарувачка за генеративна вештачка интелигенција со реални -временски информации.

OpenAI не одговори веднаш на барањето за коментар.

ChatGPT беше пионер во употребата на генеративна вештачка интелигенција во секојдневните задачи, од пишување до програмирање, и достигна 100 милиони месечни активни корисници во јануари, два месеци по лансирањето.

Таа е најбрзо растечката апликација и сега може да се пофали со повеќе од 1,5 милијарди месечни посети и е една од 20-те најпосетувани веб-страници во светот.

Неколку конкуренти на ChatGPT, вклучувајќи го и четботот Бард на Google, започнаа во изминатите неколку месеци.

OpenAI, исто така, ја објави апликацијата ChatGPT на iOS во мај, што можеби влијаеше на сообраќајот на веб-страницата на услугата. Некои, исто така, ја поврзуваат промената во употребата со летниот распуст во училиштата, бидејќи помалку ученици бараат помош за домашните задачи.

Четботот беше симнат повеќе од 17 милиони пати на iOS ширум светот до 4 јули, според data.ai.

Неодамнешното забавување на растот може да помогне да се контролираат трошоците за водење на ChatGPT, што бара интензивна компјутерска моќ за да одговори на прашањата. Сем Алтман, извршен директор на OpenAI, ги опиша трошоците за водење на услугите како „предизвикувачки“.

ChatGPT е бесплатен за користење, но нуди и премиум претплата, каде што корисниците можат да плаќаат 20 долари месечно за пристап до понапредниот модел на OpenAI, GPT-4. Според најновите проценки на YipitData, околу 1,5 милиони луѓе се пријавиле за претплата во САД.

OpenAI има предвидено приходи од 200 милиони долари оваа година.