Откако го презеде Giphy, компанијата на Закерберг објави дека пребарувачот GIF сепак ќе биде достапен за сите, но ниту тоа не им помогна во борбата со регулаторите.

Пред три години тогашниот Facebook плати 400 милиони долари за Giphy, пребарувач за анимирани GIF и налепници, кој беше многу популарен меѓу корисниците на социјалните мрежи. Неговата популарност е сè уште многу висока, па според достапните податоци, бројот на пребарувања на Giphy е повеќе од 1,3 милијарди секој ден, додека содржината од тој пребарувач се прикажува околу 15 милијарди пати.

Покрај платформите на Meta, Facebook, WhatsApp и Instagram, анимираните содржини на Giphy се користат и на Snapchat, TikTok и Twitter, па јасно е зошто Цукерберг одлучил да плати толкава сума за оваа компанија. По преземањето, Цукерберг јасно стави до знаење дека, како и пред купувањето, целата содржина од Giphy ќе биде достапна и на другите социјални мрежи, така што овој потег нема да влијае на конкурентноста на пазарот.

Сепак, ова уверување за отвореноста на содржината за други мрежи не беше доволно за британските регулаторни тела, кои му дадоа „палци надолу“ за купувањето на Giphy од Meta. Истрагата што ја спроведе регулаторот Competition and Markets Authority (CMA) покажа дека сопственоста на Meta на оваа компанија лошо ќе влијае на конкуренцијата на пазарот на социјалните мрежи и рекламирањето, па затоа на крајот на 2021 година донесоа одлука дека компанијата на Закерберг мора да продаде Giphy.

Meta во септември минатата година поднесе жалба на таа одлука, коментирајќи тогаш дека GIF-овите повеќе не се во тренд, особено кај помладата популација, но еден месец подоцна најавија дека сепак ќе ја почитуваат одлуката и, иако не се согласуваат, ќе го продадат Giphy.

Неодамна најдоа купувач, па овој пребарувач за анимирана содржина го купи Shutterstock. Она што е особено интересно е цената на таа аквизиција која е само – 53 милиони долари.