Во средата, британските регулатори го блокираа спојувањето помеѓу Microsoft и Activision Blizzard поради импликациите во врска со cloud гејмингот. Покрај фактот дека одлуката значително ќе влијае на иднината на двете компании, документите открија и некои детали во врска со зголемените трошоци на главните ААА наслови.

Имено, некои од големите издавачи на пазарот тврдат дека трошоците за создавање на нивните игри понекогаш надминуваат милијарда долари.

Според документите, ААА насловите кои добиле зелено светло да се појават во текот на 2024 и 2025 година, генерално добиваат буџети од 200 милиони долари и повеќе. Call of Duty веќе надмина 300 милиони долари, а тоа се само трошоци за развој. Следниот дел од серијата Grand Theft Auto веќе има одобрен почетен буџет од 250 милиони долари и повеќе. Ако ги земеме предвид трошоците за маркетинг, таа бројка лесно може да го надмине прагот од една милијарда долари.

Уште повеќе, едно големо студио за нова игра во популарна франшиза тврди дека нивниот наслов чинел 660 милиони долари за да се развие, а трошоците за маркетинг додаваат уште 550 милиони долари на конечниот резултат. Трошоците за маркетинг честопати се повисоки од трошоците за развој на игри.

Се поголем притисок

Тоа е огромен скок од ситуацијата пред пет години кога повеќето ААА наслови имаа буџет помеѓу 50 и 150 милиони долари. Дополнително, документите ги покажаа и проблемите со кои се соочуваат студијата кои развиваат наслови за франшизата Call of Duty.

„Мораме да создадеме толку многу содржини за Call of Duty што повеќе не можеме да се потпреме само на едно студио. Сега ни требаат едно и пол студиа за секој годишен наслов CoD. Тој вид на притисок не принудува да ангажираме се повеќе и повеќе надворешни соработници. Не мислиме дека тоа наскоро ќе се промени на подобро“, тврди Activision.

Покрај сето тоа, се појавија и некои податоци поврзани со изјавите на Microsoft, кои, да бидеме реални, не звучеа убедливо од старт.

Имено, нивното тврдење дека Call of Duty игрите во иднина ќе бидат објавени на Nintendo Switch се покажа како неточно, бидејќи во извештајот се наведува дека платформата на Nintendo едноставно не е „технички способна“ да работи CoD наслови и покрај тоа што Microsoft го тврди, а се појавија и податоците дека Game pass може да поскапи по спојувањето на двете компании.