Нокиа неодамна ги објави плановите за промена на идентитетот на брендот за прв пат по речиси 60 години, заедно со ново лого, бидејќи производителот на телекомуникациска опрема се фокусира на агресивен раст.

Новото лого се состои од пет различни форми кои го создаваат зборот NOKIA. Култното сино на старото лого е отфрлено во корист на опсегот на бои во зависност од употребата.

„Имаше врска со паметните телефони, а денес ние сме компанија за деловна технологија“, изјави извршниот директор на компанијата Пека Лундмарк во интервју за Ројтерс.

Откако го презеде кормилото на финската компанија во 2020 година, Лундмарк претстави стратегија во три фази: ресетирање, забрзување и зголемување. Со фазата на ресетирање сега завршена, Лундмарк рече дека започнува втората фаза.

Додека Nokia сè уште има за цел да го развие својот бизнис со даватели на услуги, во кој продава опрема на телекомуникациски компании, нејзиниот главен фокус сега е продажба на опрема на други компании.

Големите технолошки компании соработуваа со производители на телекомуникациска опрема, како што е Нокиа, за да им продаваат приватни 5G мрежи и опрема за автоматизирани фабрики на клиентите, главно во производниот сектор.

Фокусот на Nokia на фабричката автоматизација и центрите за податоци, исто така, ќе ја доведе во конфликт со големите технолошки компании како Microsoft и Amazon.