Подкастерите секогаш бараат нови, возбудливи локации за да ги промовираат своите емисии – и гејмерите можат многу да им помогнат.

Поткастите обично се потпираат на преземањата на емисии како примарна метрика за продажба на реклами. Кога корисникот ќе го притисне копчето за репродукција на апликацијата на неговиот мобилен уред, целата епизода започнува да се презема за да може да се слуша дури и ако нема добра интернет конекција – на пример, во авион или во метро.

Рекламите за таа епизода обично се вметнуваат во моментот на преземање, што значи дека дури и ако корисникот слуша само 10 минути емисија што трае околу половина час, рекламата за време на репродукцијата често е подготвена да се слушне дури и порано од посочено време, а често веќе и пресметана од продажниот тим.

Подкастерите секогаш бараат нови, светкави локации за промовирање на нивните емисии – од билборди, флаери за парада, до банери за авиони. Некои големи подкаст мрежи, сепак, открија помалку гламурозен, но многу ефикасен начин да се придобијат милиони слушатели кои плаќаат: вметнување одредени видови реклами во мобилните игри.

Секој пат кога играчот ќе допре една од овие минливи реклами во играта – и ќе заработи малку виртуелен плен – една епизода од подкастот започнува да се презема на нивниот уред. Компанијата за подкаст, пак, може да бара од плеерот како нов слушател на програмата и да додаде уште едно преземање на нивната статистика.

Оваа практика им овозможува на мрежите брзо да акумулираат преземања на подкасти со допирање на извор на хиперактивни корисници на видео игри. Сепак, ова го покренува прашањето кој е всушност легитимен слушател на подкаст и колку време треба да помине пред да се брои како преземање.

Досега, индустријата за подкаст не беше премногу гласна за оваа нова стратегија за рекламирање и искористување на видео игрите и гејмерите. Интересно е тоа што DeepSee, компанија за откривање рекламни измами, објави истражувачки труд кој открива како оваа практика го привлекува вниманието на гејмерите.

Една од игрите споменати во истражувањето на DeepSee е Subway Surfer, популарна мобилна апликација која е преземена околу три милијарди пати од 2012 година. Во само двонеделниот период на истражување, беа откриени повеќе издавачи кои ја користат играта за да ги зголемат преземањата на подкасти.

Истражувањето исто така покажа дека цените што компаниите ги наплаќаат од мрежите на подкаст за такви реклами може да варира во зависност од тоа дали рекламите се насочени кон одредена демографска содржина или се гарантира дека ќе привлечат уникатни слушатели. Почетната цена за реклама од 20 секунди е 27 долари на 1000 прегледи на веб-страници. За да се монетизираат таквите преземања, мрежите за подкаст може да го префрлат својот фокус и да ја продадат стекнатата публика на огласувачи и брендови.

Стимулациите за инвестирање во маркетинг канали од овој тип се јасни. Аудио индустријата, како и индустријата за игри, беше обележана со големи инвестиции во текот на последната деценија. Со цел да се повратат вложените средства што е можно побрзо, компаниите делумно ќе се потпрат на зголемување на досегот на нивните подкасти со цел да ја зголемат заработката од реклами.

Овој индустриски сектор се очекува да надмине 4 милијарди долари приход во текот на 2024 година, во споредба со 700 милиони долари во 2019 година.