Изгледа дека новиот план за верификација на Твитер ќе биде двостепен систем.
Потпретседателката на Twitter, Естер Крафорд, која го предводи секторот за претплата на Twitter Blue, потврди дека покрај сините ознаки, компанијата ќе користи и посебна „официјална“ ознака за избраните сметки.
Според извештаите, ознаката „официјален“ ќе биде резервирана за владини профили, комерцијални компании, деловни партнери, големи медиуми, издавачи и некои јавни личности.
Not all previously verified accounts will get the “Official” label and the label is not available for purchase. Accounts that will receive it include government accounts, commercial companies, business partners, major media outlets, publishers and some public figures.
— Esther Crawford ✨ (@esthercrawford) November 8, 2022
Не е познато како Твитер ќе одреди која сметка се квалификува за оваа нова ознака и дали ќе мора да помине низ нови процеси за верификација.
Се истакнува дека сите претходно верифицирани сметки нема да ја добијат ознаката „official“ и таа ознака не е достапна за купување.
For years, Verification on Twitter has been tricky because it’s a signal both of authenticity (you are who you say you are) and notability (you’re “important” by some standard).
Notability is inherently difficult to determine in a fair way globally. I support getting rid of it.
— Yoel Roth (@yoyoel) November 8, 2022
Се чини дека планот е создаден за да се ублажат критиките што се појавија откако Маск ги објави плановите за Twitter Blue и верификација.
„Официјалната“ ознака и проширената верификација се очекува да пристигнат на Твитер во наредните денови.