Ferrari SP51 е уште една во низата уникатни креации на познатата италијанска марка, а овој пат е специјална роудстер верзија на Ferrari 812 GTS.

Највпечатливиот дизајнерски елемент на SP51 е попречното карбонско крило кое ги премостува двете летечки потпори лоцирани зад возачкото и совозачкото седиште.

Ferrari вели дека тоа е стилска референца за дизајнот на тарга користен на спортските прототипови од 1960-тите, каде што централната лента додаде сила и го криеше заштитниот обрач.

Ferrari исто така тврди дека акцентот на дизајнерскиот процес, кој го вклучува сопственикот на секој чекор, се наоѓа во внатрешноста благодарение на вклучувањето на две посебни идеи.

Една од нив беше да се вгради сино-белата надворешност од напред кон назад во внатрешноста со примена на контролната табла, задниот браник и централниот тунел.

А втората беше да се користи истата приспособена боја Rosso Passionale за ткаенината на седиштата Alcantara, што имаше ненамерен резултат да го направи овој мултимилионски Ferrari еднократен изглед како C3 Corvette модифицирана од Џорџ Бурис околу 1973 година.

Сепак, прави промена од здодевното старо црно, а ние ги сакаме сино-белите шевови, уште една врска со ригите на надворешноста.

Ferrari не ги спомнува погонските агрегати бидејќи тие компоненти обично остануваат недопрени од тимот за специјални проекти.

Тоа значи дека SP51 најверојатно е придвижуван од стандардниот 6,5-литарски V12 на 812 Superfast/GTS кој развива 789 КС (800 КС) при 8.500 вртежи во минута и генерира 530 lb-ft (718 Nm) при 7.000 вртежи во минута.