Google се обидува да го реши проблемот со агресивните реклами што не можат да се прескокнат во апликациите за Android и општото лошо однесување на програмерите и апликациите во Play Store. Компанијата најави промени во правилата во неколку категории за да биде поконкретно, со оглед на тоа што програмерите ги заобиколуваат постоечките правила.

Една од промените која најмногу ќе влијае на секојдневното користење на телефонот се рекламите. Google вели дека ажурираните упатства, кои ќе стапат на сила на 30 септември, ќе донесат „висококвалитетно искуство за корисниците при користење на апликациите на Google Play“. Рекламите од сите формати (видео, GIF, статични итн.) веќе нема да можат неочекувано да се појавуваат на цел екран во апликациите ако не можат да се исклучат по 15 секунди. Има некои исклучоци – ако, на пример, доброволно изберете да гледате реклама за да добиете некој вид на наградни поени, тие правила не мора да важат.

Тековната политика на Google вели дека рекламите мора лесно да се одбиваат „без казна“ и дека мора да можете да затворате реклами на цел екран, но правилото од 15 секунди е ново. Иако и 15 секунди не се малку, барем нема да треба да чекате две минути за да се појави мало, тешко забележливо „икс“, точно на средина на игра или додека се обидувате да направите нешто друго.

Новите правила наведуваат и дека рекламите не треба да бидат „неочекувани“ и да се појавуваат веднаш откако ќе вчитате ново ниво или статија. Сегашните правила веќе наведуваат дека рекламите што предизвикуваат изненадување кај корисниците не се дозволени, но новите правила даваат дополнителни конкретни примери за прекршување на политиките.

И упатствата за рекламирање за апликации создадени за деца ќе бидат построги. Иако нема многу промени во однос на тоа какви видови реклами програмерите можат да им прикажуваат на децата, Google објави некои промени во алатките што програмерите ги користат за да ги испорачуваат тие реклами, почнувајќи од ноември.

Google го менува и начинот на кој апликациите можат да ги имплементираат и користат вградените VPN (виртуелна приватна мрежа) алатки на Android. На апликациите нема да им биде дозволено да имплементираат свои VPN за собирање кориснички податоци освен ако не добијат конкретна дозвола од корисниците, ниту ќе можат да користат VPN за да им помогнат на корисниците да ги заобиколат или менуваат рекламите од другите апликации.

Новите правила на Google вклучуваат уште неколку промени. На пример, програмерите ќе треба да обезбедат „едноставен“ метод за откажување претплати во нивната апликација доколку нивната апликација продава претплати.

Google исто така додава дел во кој се вели дека апликациите не можат да содржат погрешни информации за вакцини, неодобрени третмани или „други штетни здравствени практики, како што е терапијата за конверзија“.

Ажурирањето, исто така, прави одредени промени во јазикот околу апликациите за следење, или „stalkerware“, нагласувајќи дека секоја апликација дизајнирана да следи луѓе мора да користи специфична ознака што му кажува на Google што прави и дека апликациите мора да кажат дека можат да ве надгледуваат или следат во описот на Play Store. Овие типови апликации сè уште се дозволени само за следење на вработените и децата – Google конкретно вели дека користењето на овие апликации за следење на некој друг, како сопружник, е забрането, дури и ако корисникот тврди дека лицето што се следи е свесно за тоа.

Во ажурираниот дел „Лажно претставување“, новите правила на Google велат дека програмерите не можат да ги измамат луѓето да мислат дека нивната апликација е поврзана со „ентитет“ кога тоа не е. За да објасни што точно значи ова, Google даде неколку примери. На програмерите им е забрането да користат икони на апликации, описи, имиња или други елементи во апликацијата што може да ги наведат корисниците да веруваат дека апликацијата е поврзана со друг програмер/компанија или со друга апликација.