Духовен наследник на легендарниот Конкорд ќе биде суперсоничниот авион на компанијата Boom Supersonic.
Станува збор за авион наречен Overture, кој е претставен во рендери и кој претставува вовед во ерата на одржливи суперсонични летови. Авионот веќе е нарачан од United Airlines и Japan Airlines, иако се уште е во фаза на развој.
Од Boom велат дека авионот Overture ќе лета двојно побрзо од денешните авиони и дека од Њујорк до Лондон ќе пристигне за само 3,5 часа.
Компанијата ја објави веста за авионот за време на меѓународното авиошоу Farnborough на 19 јули, кога беше потврдено дека ќе може да превезува меѓу 65 и 80 патници и ќе достигне брзина од 1,7 маха за време на летот над океанот, односно околу 2.082 km/h. Ќе користи 100 проценти одржливо воздухопловно гориво (SAF), а производството се очекува да започне во 2024 година.
Авионот ќе превезува помал број патници, а капацитетот е жртвуван за да биде што е можно потивок и поефикасен. Исто како суперсоничниот авион на НАСА Х-59, Overture на Бум ќе произведе потивок суперсоничен удар од Конкорд. Ова му гарантира помалку ограничувања за време на летот над населени области, но сепак ќе мора да лета со брзина помала од 1 мах над копно.
Бум рече дека авионот ќе користи мотори без зуење и горење, како прв автоматски систем за намалување на бучавата. Ова значи дека не би требало да биде погласен од конвенционалните авиони за време на полетувањето.
Компанијата го реконфигурираше трупот и крилата и додаде повеќе мотори. Overture ќе биде придвижуван од четири помали мотори на крилата, што ќе му помогне да биде потивок, а ќе се намалат и оперативните трошоци. Дијаметарот на крилата ќе биде 32,2 метри, а вкупната должина 61,26 метри.
Сепак, Бум има уште многу работа за да ја исполни својата цел. Дизајнот на новата верзија на авионот се заснова на обемни симулирани софтверски дизајни, пет теста во воздушен тунел, како и внимателна евалуација на 51 итерација на дизајнот.
Извршниот директор Блејк Шол рече дека компанијата сè уште работи на моторот на авионот. Трупот на авионот е поширок во близина на предниот дел, што ќе го намали отпорот и потрошувачката на гориво. Новиот дизајн на крилата ќе ја подобри безбедноста при мали брзини и ќе го намали оптоварувањето на моторот.
Минатата година, United Airlines објави дека инвестира 3 милијарди долари во нарачката на авиони Overture.
Boom Supersonic очекува да започне со пробни летови во Калифорнија до 2026 година и се надева дека ќе биде оперативен до 2029 година.