Инженерите Ханс Вернер Ауфрехт и Ерхард Мелхер ја основаа компанијата во 1967 година, која засекогаш се најде во „куќата на славните“ во областа на перформантни автомобили и спортските марки.
Денес оваа компанија ја знаеме како Mercedes-AMG, а таа само слави 55 години постоење. Во тоа име започнаа нова промотивна кампања во Афалтербах.
Се врти околу максимата „55 години – промена на играта“. Колото го предводат легендарните возила на Mercedes-AMG како што се тркачот 300 SEL 6.9 AMG, 300 E 5.6 „The Hammer“, CLK DTM и SLS AMG Electric Drive.
Се разбира, неодамна претставената сериска верзија на Mercedes-AMG One, која ја користи технологијата на Формула 1 за сериски хиперавтомобил, е една од главните ѕвезди на кампањата. Технологијата за хибриден погон за прв пат е префрлена директно од тркачката стаза на патот. Така барем тврди Mercedes-AMG.
Во меѓувреме, дизајнерското студио Vision AMG претставува мал увид во иднината на овој бренд. Купето со четири врати ја користи новата независна платформа AMG.EA, која моментално се развива за модели со чисто електрични перформанси со револуционерна технологија за е-погон.
Секако, сето ова не би било исто без амбасадорот на брендот. Седумкратниот светски шампион во Формула 1, Луис Хамилтон води голем број ѕвезди како Дејвид Култхард, Сузи Волф и Вил.И.Ам. Нема потреба да се запознавате Култард и Волф, а Will.I.Am е најновата славна личност која ги промовираше електричните автомобили на Mercedes-AMG.