Батеријата од 77,4 kWh обезбедува автономија на возење до 507 km, според корејскиот производител.
Клиентите кои ќе се одлучат за надградениот Hyundai IONIQ 5 сега ќе можат да возат уште повеќе со едно полнење. Благодарение на новата батерија од 77,4 kWh, новата верзија на овој целосно електричен модел, опремена со 19-инчни алуминиумски тркала, има автономија до 507 km.
Покрај зголемувањето на автономијата, за дополнително подобрување на искуството во возењето, ќе се подобрат и дизајнот, полнењето и технолошките карактеристики на IONIQ 5.
Кога станува збор за дизајнот, ажурираната верзија на моделот за 2023 година ќе има нови опции за избор, вклучувајќи необоени црни браници со црни украси во комбинација со Projection LED осветлување.
Друга нова карактеристика ќе му овозможи на IONIQ 5 автоматски да ја прилагодува температурата на батеријата од 77,4 kWh додека патува, за да обезбеди оптимални услови за полнење кога возилото ќе стигне до полначот.
Гарантирајќи подобрени реални перформанси за полнење во ладни амбиентални услови, оваа функција автоматски се активира кога локацијата за полнење ќе се внесе во системот за навигација на возилото.
Покрај овој технолошки напредок, надградениот IONIQ 5 ќе биде опремен и со дигитални ретровизори (Digital Centre Mirror – DCM) засновани на камера која ја оптимизира видливоста обезбедувајќи непречен панорамски поглед од задниот дел на автомобилот.
DCM камерата е инсталирана под задниот спојлер IONIQ 5.
Во меѓувреме, новата функција интелигентно пригушување на вибрациите Smart Frequency Dampers (SFD) на подобрениот модел IONIQ 5 го подобрува одговорот на суспензијата на предната и задната оска за да ја зголеми удобноста додека ги одржува перформансите на управувањето.
За вибрации со висока фреквенција, силите на амортизација сега можат значително да се намалат, обезбедувајќи непречено возење. За пониски фреквенции, силите на амортизација се одржуваат константни, што го подобрува управувањето и контролата на возилото.
Надградениот IONIQ 5 за 2023 година ќе биде достапен за клиентите во Европа во втората половина на 2022 година.