Виртуелните светови, кои првенствено се рекламираат како места во кои луѓето треба да се дружат, да се забавуваат и да работат, може дополнително да наштетат на човечката интеракција.
Иако технологијата нè поврзува и ни овозможува да комуницираме со луѓе на кој било дел од планетата, во исто време таа не разделува. Наместо да разговараат и да се забавуваат, денес не е невообичаено пријателите и познаниците да седат еден до друг и да поминуваат време во тишина, зјапајќи во екраните, без да комуницираат меѓу себе.
Ваквото сценарио, со популаризацијата на Метаверс, би можело да стане уште повообичаено, па ваквите виртуелни светови, кои првенствено се рекламираат како места во кои луѓето треба да се дружат, да се забавуваат и да работат, може дополнително да наштетат на човечката интеракција. Со такви очила потребни за пристап до метаверзумот, луѓето ја губат способноста да погледнат друга личност во лице, па можат да ги набљудуваат само во виртуелните светови, предупреди Тони Фадел во едно неодамнешно интервју.
Фадел во светот на технологијата е познат како „таткото на iPod-от“, а бидејќи Apple неодамна објави прекин со производството на овој легендарен гаџет, многу новинари се обратија на бројот на Фадел за да разговараат со него за iPod-от, но и за технологијата, вклучително и новите, претстојни трендови како што е метаверзумот.
„Ако ја ставите технологијата меѓу човечките врски, тогаш настанува токсичност“, коментира Фадел за трендот на метаверзумот, чиј очигледно, не е љубител.
Освен тоа што метаверзите нема да делуваат добро на врските меѓу луѓето, Фадел смета дека тоа ќе доведе до уште еден проблем, кој веќе е широко распространет меѓу корисниците на Интернет, а тоа се – троловите. Имено, бидејќи метаверзумот не е човечки начин на поврзување, луѓето едноставно можат да се кријат во овие светови, па во нив би можеле да преовладуваат тролови.
Поради сето горенаведено, тој вели дека на луѓето денес не им треба повеќе технологија, туку, напротив, треба да ја преземат контролата врз врската и комуникацијата меѓу луѓето, без технологијата како посредник на таа врска.