Матичната компанија на Фејсбук и Инстаграм објави дека ќе ја отвори Мета продавницата на 9 мај. За прв пат, Мета ги продава своите физички производи директно на потрошувачите, вклучувајќи ги слушалките за виртуелна реалност Quest 2 и уредот за видео повици Portal.

Продавницата ќе понуди и демонстрации на паметни очила Ray-Ban Stories, кои беа развиени во соработка со Ray-Ban. Сепак, клиентите кои сакаат да ги купат ќе бидат упатени на веб-страницата на Ray-Ban за да го сторат тоа, велат од компанијата.

За разлика од Apple Store, во моментов ќе има само една Meta Store, а ќе се наоѓа во кампусот на компанијата во Бурлингем, Калифорнија.

Мета е најновата голема технолошка компанија која отвори продавница за малопродажба за да го прикаже својот хардвер. „Гугл“ отвори една таква продавница во Њујорк минатата година. Мајкрософт ги затвори своите 83 продавници во 2020 година. Сепак, тој реконфигурираше некои како „центри за искуство“ и почна да продава производи во нив во 2021 година. А Apple со текот на годините ги направи своите стотици продавници клучен дел од својот бизнис.

Продавницата, Meta Store, ќе биде отворена на 9 мај. Ова е делумно обид потрошувачите подобро да се запознаат со плановите на Мета за таканаречениот метаверзум. Станува збор за научно-фантастичен концепт кој предвидува, во суштина, импресивна верзија на интернет, на која компанијата минатата година потроши милијарди долари преку Facebook Reality Labs.

Мета рече дека продавницата ќе им овозможи на луѓето да пробуваат различни производи. Ќе вклучува VR простор што им овозможува на клиентите да ги испробуваат апликациите како Beat Saber и Real VR Fishing. Демонстрациите на VR ќе бидат проектирани на огромен, заоблен LED екран во продавницата за другите да можат да ги видат.

„Мета продавниците ќе им помогнат на луѓето да се поврзат со начинот на кој нашите производи можат да бидат порта кон метаверзумот во иднина“, рече шефот на продавницата Мета, Мартин Гилијард во блог пост.

Бидејќи продавницата ќе се базира на корпоративната база на Мета, таа исто така ќе им даде на вработените во компанијата Мета „повеќе можности да експериментираат и да го задржат корисничкото искуство во основата на нивниот развој“, рече Гилијард.

Мета е лидер на малиот, но брзорастечки пазар за VR слушалки. Истражувач на аналитичката компанија IDC проценува дека во 2021 година биле испорачани речиси 11 милиони слушалки за VR. Тоа е скок од 96% во споредба со 5,6 милиони испорачани една година порано, рече менаџерот за истражување Јитеш Убрани. Убрани верува дека слушалките Quest 2 сочинувале 80% од тие испораки минатата година.

Сè уште не е јасно дали Мета планира на крајот да го одведе Meta Store подалеку од Калифорнија, слично на она што Apple го започна во 2001 година со брзото претставување на своите продавници на Apple ширум светот. Портпаролот на Мета рече дека компанијата нема детали дали може да отвори нови продавници.