Новата Toyota Supra со легендарниот мотор 2JZ развива дури 917 КС по значителни подобрувања и подесувања.

Ако можете да го преболите фактот дека е придвижуван од мотор на BMW, Toyota Supra (A90) е многу добар спортски автомобил кој брзо стана популарен во светот на тјунерите со цел да извлече поголема моќ и подобри перформанси од овој автомобил.

Сепак, модифицираната Supra прикажана во клипот е еден од најимпресивните тјунерски проекти видени досега.

Во процесот на модификација на оваа Supra, сопственикот одлучи да го отфрли 3.0-литарскиот 6-цилиндричен турбо мотор на BMW и го замени со легендарниот мотор 2JZ од претходната генерација. Сепак, тоа не е само обичен мотор 2JZ. И покрај тоа што го задржа својот оригинален волумен, тој доби голем број значајни подобрувања, вклучувајќи нова глава на цилиндерот, брегасти вратила, клипови и поврзувачки шипки и огромен прецизен турбополнач 7676.

Моторот е поврзан со истиот Getrag 420G менувач што првично се користеше за E46 BMW M3 и задниот диференцијал преземен од E92 BMW M3. Автомобилот доби работни тркала, нови сопирачки, голем заден спојлер и една издувна цевка.