Добронамерните препораки варираат од совети за што почесто до совети да избегнувате колку што е можно миење на вашиот автомобил за да ја заштитите бојата.

Автомобилот треба да се пере толку често во зима како и во летните месеци, барем според германскиот авто клуб (ADAC). Неспорно е дека чист автомобил може порано да се види на автопат, особено во лоши временски услови благодарение на рефлексиите на светлината. Но, од воведувањето на задолжителните дневни светла за автомобили, оваа предност повеќе не е толку клучна.

Дали е вистина дека автомобилот во зима е „загаден“ со остатоци од сол на патот?

Да и не. Изјава дека зимската нечистотија има огромно корозивно дејство на лакот, т.е. дека мора да се отстранува што почесто, се однесува само на претходно оштетените делови од автомобилот (гребнатини или лупење). Сепак, беспрекорно лакираните површини можат лесно да се справат со овие напади на нечистотија. Дури и под возилото, обично нема проблеми со корозија: со фабрички изработени заптивки, подобрена заштита на подвозјето и употреба на галванизиран лим.

Во перална не треба да се оди кога температурите се под -10 степени. Потребно е избегнување на топлотниот шок кога водата од пералната за автомобили, чија температура е околу 10 до 30 степени, покрива делови од возилото кои неодамна биле изложени на леден студ.

Пред да влезете во автоперална, потребно е да ги отстраните сите остатоци од снег и (особено) мраз, бидејќи четките можат да ги повлечат по каросеријата и да предизвикаат дополнителни и скапи супер дефекти. Програми со жежок восок или заштита на шасијата не се потребни од технички аспект на возилото.

Извор: Додај Гас