Компанијата Meta ја напушта својата долгогодишна (ако не и апсолутна) забрана за рекламирање на криптовалути. Според CNBC, Meta ја заврши својата забрана со проширување на бројот на регулаторни лиценци што ги прифаќа, од три на 27. Крипто-сцената е „созреана и стабилизирана“ доволно за да ја оправда промената на мислењето, рече компанијата, вклучително и зголемените владини регулативи што ги поставија „појасни одговорности“ и очекувања“.

На огласувачите сè уште им е потребна писмена дозвола за поставување реклами за размена на криптовалути и заеми, алатки за ископување криптовалути и паричници кои ви дозволуваат да купувате, продавате, инвестирате или разменувате токени, пренесува Engadget. Ова, сепак, ја отвора вратата за бизнисите кои работат со криптовалути кои претходно не можеа да прикажуваат реклами, а да не зборуваме за потенцијалните инвеститори кои можеби не се запознаени со пазарот.

Не е јасно дали некои дополнителни фактори одиграа улога во пресвртот, но тајмингот е повеќе од важен. Пресвртот доаѓа само еден ден откако крипто супервизорот на Мета, Дејвид Маркус, изјави дека ја напушта компанијата. Тој потроши околу две години обидувајќи се да го спроведе крипто-паричникот на Мета Нови, а досега успеа да изврши само мал тест. Внатрешната криптовалута на компанијата, Diem, имаше уште потешко време и допрва треба да оживее, по регулаторните приговори и намалените амбиции.

Meta не мора нужно да го признае пропастот на Дием. Овој проект, сепак, се води независно и ова може едноставно да биде одраз на тешки времиња. Иако криптовалутата сè уште е полна со нестабилност и регулаторна несигурност, ризиците сега се доволно мали за Meta да не биде премногу загрижена.

Извор: Benchmark.rs