Во студијата, Tesla неофицијално доби највисока оцена за иновациски индекс – 668 на скала од вкупно 1000 поени.
Неодамнешна студија на J. D. Power заклучува дека многу возачи на нови автомобили воопшто не користат одредени технологии и опрема во своите автомобили.
Имено, студијата наречена American Technology Experience Index (TXI) наведува дека барем една од три напредни технологии кај новите автомобили не била користена ниту од половина од сопствениците во првите 90 дена од сопственоста. Поточно, 61 отсто од испитаниците рекле дека никогаш не користеле дигитална трговија во своите возила, а 51 отсто додале дека немаат потреба.
„Цените за новите возила се многу високи, делумно и поради зголеменото ниво на содржина. Во ред е ако сопствениците добијат вредност за нивните пари, но многу карактеристики им изгледаат бескорисни на сопствениците “, вели Кристин Колоџ, извршен директор на J. D. Power.
Меѓу најбараната опрема во моментов се ретровизорите со камера, додека од друга страна, технологиите за контрола на движењето воопшто не се користат, при што 41 отсто од оние што користат пријавиле проблем.
Во студијата, Tesla неофицијално го добила највисокиот резултат за иновациски индекс – 668 на скала од вкупно 1000 поени. Меѓутоа, бидејќи американскиот производител на автомобили не дава дозвола за анкетирање на сопствениците во 15 избрани американски држави, резултатот не е официјален. Затоа Genesis е официјално прв со 634 поени.
Студијата „American Technology Experience Index“ се базира на одговорите на 110.827 испитаници за нови возила (2021), кои биле тестирани по 90 дена сопственост. Студијата го зема предвид нивото на усвојување на нови технологии за секој бренд и извонредноста во нивните перформанси. Исто така, студијата била заинтересирана за тоа колку сопствениците ги сакаат новите технологии и колку проблеми имаат кога ги користат.
Извор: Додај Гас
Поврзани артикли