Компанијата Siemens и германската железница Deutsche Bahn (DB) го претставија првиот целосно автоматизиран воз во Хамбург.

Директорот на DB, Рихард Луц рече дека автоматизираната пруга обезбедува подобра и посигурна услуга, сето тоа без ниту една милја нова шина.

Иако некои аеродроми ширум светот имаат автономни железнички шатлови на една шина, како и Париз кој поседува автономно метро, ​​новиот воз претставен во Хамбург е првиот целосно автоматизиран воз кој може безбедно да ја користи постоечката железничка инфраструктура заедно со стандардните возови управувани од екипаж.

Siemens тврди дека новиот воз е поефикасен поради користењето на вештачка интелигенција, што овозможува строго следење на распоредот и исполнување зголемените барања поефикасно од човек. Четири автоматизирани возови ќе се користат во брзата градска железничка мрежа S-Bahn, а патниците ќе започнат со превоз во декември. Возот е развиен во проект за модернизација вреден 60 милиони евра.

Иако возовите ќе бидат целосно автоматизирани, сепак од безбедносни причини ќе биде присутен човек секогаш кога ќе се возат патници. Маневри како вртење ќе се изведуваат автоматски без потреба од човечко присуство.

Siemens планира до крајот на оваа деценија да го дигитализира целиот систем S-Bahn во Хамбург, а автоматизирана технологија во иднина треба да се користи низ цела Германија. Железничкиот превоз е во подем бидејќи е почист и посигурен начин за патување. Железничкиот транспорт, во просек, генерира 80 проценти помали емисии на километар во споредба со патниот транспорт.

Извор: Klix.ba