Минатата година, Oppo објави концепт телефон што се свиткува. Сепак, компанијата се чини дека планира да го комерцијализира овој уред. Покрај тоа, Oppo планира да објави и флексибилен смартфон.

Oppo наскотро планира да влезе на нов пазар, а првиот таблет уред на компанијата се очекува во првата половина на 2022 година. Ова се совпаѓа со она што претходно го сугерираше Digital Chat Station, кој истакна дека Oppo го подготвува ColorOS за таблет уреди, десктоп виџети и други карактеристики.

Oppo во моментов се фокусира на спојувањето со OnePlus и обединувањето на платформите ColorOS и OxygenOS. Овој потфат ќе вклучува „двојна флегшип“ стратегија, која ќе конкурира на пазарот на премиум телефони.

На крајот, објавени се резултати кои покажуваат дека Oppo има одлична продажба во Кина, со телефони од преку 600 долари – компанијата е трета во онлајн и втора во офлајн продажба.