Без бензинци и без дизели. Токму така. Од 2028 година, Opel ќе продава исклучиво автомобили на електричен погон во својата европска гама.

За случајно некој да не тврди дека тоа не е точно, една слика од последната презентација на брендот Opel и концернот Stellantis:

Последните две се клучни. Според нив, од 2024 година, т.е. за само 3 години, сите модели на Opel треба да имаат електрична верзија. Значи, ако не се лажеме, електрични верзии ќе имаат Corsa, Astra, Crossland, Grandland, Insignia и Mokka. Електричната Corsa е веќе достапна за купување, исто како и Мокка, додека Grandland е достапен како хибридна варијанта. За Astra и Crossland сè уште не е познато. Тука спаѓаат и возила како што е градскиот ван со водородни горивни ќелии Vivaro, кое се приклучува на линијата комерцијални возила.

Opel исто така најави дека наскоро повторно ќе влезе на кинескиот пазар со целосно електрична гама на модели, означувајќи го регионот по неговото повлекување во 2015 година. Како најголем пазар на автомобили во светот, Кина ќе биде важна и за успехот на Opel, бидејќи локалните регулативи се менуваат за да бидат поприфатливи за странските брендови.

Значи, од 2028 година во моделната гама Opel повеќе нема да има мотори со внатрешно согорување. Или тие ќе бидат чисто електрични или … никакви. Што значи дека преостануваат само седум години „проблематичните“ бензинци и дизели.

Opel Manta се враќа

Сè уште нема детали за Manta E, има само неколку тизер слики. Opel неодамна го претстави концептот Manta GSe ElektroMOD, базиран на оригиналното спортско купе, но со EV погон со 147 коњски сили, мануелен менувач со пет брзини и LED светла. Сепак, судејќи според тизерите, идната Manta E ќе биде сосема поинаква, во форма на кросовер со четири врати.

Manta E ќе се базира на една од четирите нови платформи на електрични платформи на Stellantis. Суб-компактната мала архитектура STLA која обезбедува домет до 483 км е најверојатна, иако постои и можност за средна платформа STLA од 644 км, која ќе поддржува компактни и средни автомобили.