Аналитичката компанија IDC известува дека испораката на уреди за носење бележи пораст на 153,5 милиони во последниот квартал од 2020. година, што претставува пораст од 27,2 проценти во споредба со истиот период претходната година. Годишниот раст е сличен, со вкупна испорака од 444,7 милиони уреди.

Минатата година, аналитичарите започнаа да ги следат резултатите од новата категорија – уреди за слушање (hearable). Категоријата се состои од уреди што се носат на/во ушите и имаат повеќе функции отколку само пуштање музика – тие можат да пристапат до дигитални асистенти или да понудат опции за следење на здравјето и фитнесот. Сепак, дури и категоризацијата „подобрување на звучното искуство“ е доволна за да ги класифицира слушалките како „hearable“.

Во секој случај, уредите за слушање се најголемиот дел од категоријата уреди што се носат и сочинуваат две третини од испораките. Паметните часовници се на второ место со 24,1 процент, додека паметните нараквици се на трето место (кои ќе забележат најголем пад и ќе имаат 11,5 отсто удел на пазарот).

Apple сè уште е лидер на пазарот за уреди за носење, со учество од 36,2 проценти. Xiaomi е на второто место, повторно благодарение на растот на секторот „hearable“. Следи Samsung со 8,8 милиони испорачани уреди за слушање, но и пад во испораката на паметни часовници. На четвртото место е Huawei, кој забележа зголемување на испораките во Кина, но и пад на другите пазари.

Извор: Benchmark.rs