Најголемите и амбициозни инвестициски проекти кои со сигурност ќе го променат светот на подобро.
Мостот Хонг Конг – Џухаи – Макао
Девет години по првите ископи, објектот долг 55 километри веќе го поврзува Хонг Конг со Макао. Во проектот вреден 20 милијарди долари, се инвестираше железо колку за 60 Ајфелови кули. Изградбата на најголемиот мост во светот заврши во октомври 2018 година Серија од 50 километри подводни и надземни градби обезбедуваат директни копнени транспортни врски помеѓу Хонг Конг, Џухаи и Макао. Транспортната мрежа со повеќе ленти може да прифати голем број превозни средства, а големи бродови со контејнери и танкери за нафта безбедно можат да преминат под мостот.
Термонуклеарен реактор ITER
Во моментов, цената на проектот е 22 милијарди долари. Меѓународен пилот проект во кој се вклучени многу земји, е наменет за следната деценија. Изградбата започна во Марсеј пред неколку години. Проектот е придружен со технички и финансиски потешкотии од самиот почеток, затоа е рано да се се зборува за перспективите.
Метро Crossrail
Во моментов, цената на проектот е 23 милијарди долари. Најголемиот десетгодишен градежен проект во Лондон, почна во 2007 година, забавено, но се очекува да заврши за 1-2 години Транспортната мрежа мора да го обедини главниот град со други градови. Трасата ќе биде 118 км., и на неа ќе сообраќаат до 24 возови на час.
Аеродромот Daxing International, Пекинг
Новиот аеродром во Пекинг и најскапиот во светската историја беше официјално отворен од претседателот Си Џинпинг пред година. Изградбата траеше пет години и чинеше над 63 милијарди долари. Кинескиот аеродром е дизајниран за над 100 милиони патници годишно. Областа на аеродромот е 700 илјадници квадратни метри. Се очекува да стане база за двата најголеми оператори на авиони во земјата: China Eastern Airlines и China Southern Airlines.
Калифорниската железничка линија за брзи возови
Цената на проектот во моментов е 70 милијарди долари. Со неа ќе се поврзат претежно Лос Анџелес и Сан Франциско. Се очекува завршувањето на проектот да во следниот декада. Должината е 1300 км, и како последна точки по должината на трасата ќе бидат Сакраменто и Сан Диего. Според прелиминарни податоци брзината на возот ќе биде 350 км на час.
МВС
Цената на проектот во моментов е 150 милијарди долари. Меѓународната вселенска станица работи од 1998 година. Опремата и градежните модули се ажурираат постојано. Растот на финансиските инвестиции сугерира дека ова е еден од најскапите проекти.
Градот NEOM
Саудиска Арабија гради град на иднината. Во моментов цената проектот е 500 милијарди долари. Таму ќе бидат спроведени разни иновативни проекти од целиот свет. „Паметниот град“ нема да биде изграден до почетокот на следната декада.