Discovery Networks најави лансирање на нов стриминг сервис кој ќе вклучува преноси од нејзината телевизиска мрежа.
Новото име на платформата е Discovery +, се вели во соопштението на компанијата за медиумите.
Новиот предлог ќе се појави за прв пат во 25 земји, вклучувајќи ги Велика Британија, Ирска, Индија, скандинавските земји, Италија и Холандија. Во САД, премиерата ќе биде на 4-ти јануари, во ексклузивно партнерство со телекомуникацискиот оператор Verizon.
Според „Волстрит журнал“, овој потег ја следи претходната стратегија на компанијата за предлагање помали, тематски планови насочени кон различни групи потрошувачи – од оние кои имаат тенденција да готват до ентузијасти за реновирање на домови.
Цената на Discovery+ во САД ќе биде 4,99 долари со реклами и 6,99 долари без реклами, објави компанијата. Платформата ќе вклучува содржини од канали како што се TLC, Food Network, Discovery Channel и Animal Planet. Исто така, ќе понуди каталог со лиценцирана содржина од други компании, вклучувајќи ги BBC, A&E Networks и Group Nine Media.
Во своето соопштение за јавноста, Discovery наведува дека ова ќе биде новиот стриминг дом на Олимписките игри во Токио 2020 за Европа, кој исто така ќе содржи содржина од Eurosport.
Поврзани артикли