И покрај влијанието на пандемијата на коронавирусот врз економијата, пазарот на камери на телефонските сензори порасна за 15% на годишно ниво во текот на првата половина на 2020 година, според извештајот на Strategy Analytics. Вкупните приходи во овој сегмент достигнаа 6,3 милијарди долари во првите шест месеци.
Sony го врати поголемиот дел од овој пазар, со учество од 44 проценти, но приходите на компанијата се намалија поради зголемената конкуренција. Неговиот најголем ривал Samsung имаше 32% удел на пазарот, додека OmniVision се најде на третото место.
Побарувачката за телефони со сензори со висока резолуција (64MP и 108MP) дополнително го зголеми продажните капацитети. Бројот на камери на уредите е уште еден покренувачки фактор, што и натаму ги задржа актуелни и релевантни сензорите од 8MP и 2MP.
Strategy Analytics очекува дека овие два фактора – високата резолуција и повеќе камери – ќе продолжат да имаат висок раст и во текот на втората половина од оваа година.