Huawei продолжува да бара опции за надминување на комплексната ситуација со која се соочува поради санкциите на САД. Главниот проблем на кинеската компанија е неможноста да соработува со Google и Play Store, што резултира во намалена побарувачка за нејзините производи и услуги.

Huawei активно развива сопствена продавница за апликации, но компанијата е подготвена да користи решенија од трети страни и е отворена за партнерства, особено ако тие се засноваат на карактеристиките на локалниот пазар.

Што заедничко имаат смартфоните IndusOS и Huawei? Според различни извори, Huawei е во преговори со индиската компанија OSLabs да ја користи нивната продавница за апликации App Bazaar, која е интегрирана во IndusOS.

App Bazaar содржи над 400.000 регионални апликации на 12 јазици што се зборуваат во Индија, вклучувајќи хинди, гуџарати, марати, тамилски и телугу. Првично, App Bazaar беше од интерес за Huawei во рамките на индискиот пазар, но компанијата преговара и со OSLabs за меѓународна соработка.

Интересно е што Фондот за вложување капитал на Samsung има 20 проценти удел во OSLabs.