Кога станува збор за електричните автомобили, возачите обично најмногу се загрижени за растојанието кое некој модел може да го помине со едно полнење. Помодерните автомобили имаат поголеми капацитети, но полнењето и натаму е еден од најкомплексните проблеми, бидејќи иако е значително подобрено, сепак е потребно повеќе време за полнење гориво, отколку што е потребно за полнење гориво во дизел моделите.

Благодарение на истражувачите од Универзитетот Пен, тоа може наскоро да се промени, бидејќи веруваат дека пронашле решение за проблемот, а со помош на нова батерија која само за 10 минути би можела да надомести 80 проценти од енергијата. Иако полнењето на обичниот резервоар и натаму е побрзо, има значителен напредок што би можел да ја намали анксиозноста кај возачите на електрични автомобили.

Решението не подразбира супер-полнење за литиум-јонски батерии, бидејќи кога тоа ќе се проба, се формираат таканаречени литиумски „чинии“ кои го намалуваат капацитетот на батеријата. Решението, тврдат истражувачите, би можело да биде во загревање на батеријата до високи температури, бидејќи така се спречува формирање на „чинии“.

Батериите во текот на тестирањето без загревање почнале да формираат „чинии“ после 60 циклуси, за по загревањето батериите да успеат да се наполнат дури 2.500 пати, а при тоа да не се формираат литиумски „чинии“. Иако сè уште не е сигурно дека оваа технологија за брзо полнење би можела да се користи во иднина, експертите од Универзитетот Пен веруваат дека времето на полнење наскоро ќе успеат да го скратат на пет минути.