Германското министерство за финансии размислува да воведе посебен данок на приходи од огласување на интернет, кој странските компании, како Google и Facebook, го собираат од германските фирми, информираат германските медиуми.
Министерството би вовело данок од 15 отсто на приходите од огласување на интернет, а како модел би послужило даночењето на надоместот за лиценца, пишува деловниот неделник Wirtschaftswoche.
Тоа би значело дека германските компании што одлучиле да огласуваат на интернет ќе плаќаат данок по неговото одбивање. Потоа би барале поврат на тие пари од интернет-компаниите што уплаќаат приходи за објава на огласи, се наведува во извештајот.
Заобиколениот пат преку германските фирми би бил нужен бидејќи германскиот даночен систем нема пристап до платформата на операторите во странство. Планот е во тек, додава весникот.
Министерството за финансии потврди дека ја разгледуваат можноста за воведување посебен данок, но велат дека не е постигната согласност меѓу сојузните власти и одделни земји.