Оние кои ги сакаат гласовните пораки нема посебно да и се израдуваат на новата опција, но голем број корисници, сепак, повеќе ги избира текстуалните пораки, бидејќи е полесно да се прочитаат во било која ситуација.
Viber постои веќе осум години, а во првите четири генерираше голем број корисници, поради што во 2014. година, за милијарда долари го купи јапонскиот e-commerce гигант Rakuten. Денес има околу милијарда регистрирани корисници, кои константно очекуваат нови опции и поедноставна комуникација.
Гласовните пораки обично се користат затоа што се побрзи и поедноставни, бидејќи поголем број корисници побрзо зборуваат отколку што пишуваат. Така и во рамките на Viber расте бројот на пораките испратени во аудио формат, а експертите претпоставуваат дека до тоа е дојдено, затоа што се поголем број корисници се навикнува да им задава гласовни команди на дигиталните асистенти, и оваа навика се пренесува и на комуницирањето со другите корисници. Поради ова, максималната должина на гласовната Viber порака е продолжена на 15 минути, и во неа може да собере цел монолог со голем број информации.
Иако се побрзи, гласовните пораки се сепак понезгодни од текстуалните, бидејќи не е можно да бидат преслушани во секоја ситуација, па Viber најави опција која во иднина гласовните пораки ќе ги преведува во текст, со цел на крајот сите да бидат задоволни.
Поврзани артикли