Porsche дополнително го проширува својот асортиман на хибриди: новиот Cayenne E-Hybrid ја комбинира најдобрата динамика на возење во својата класа со максимална ефикасност. Трилитарскиот V6-мотор (250 kW/340 КС), комбиниран со електричен мотор (100 kW/136 КС), генерира системска моќ од 340 kW (462 КС). Максималниот вртежен момент од 700 Nm е веќе достапен веднаш над вртежниот момент на неутралната брзина; стратегијата за дополнителна моќ (boost) е идентична со онаа на 918 Spyder. Новиот plug-in хибриден погон на Cayenne овозможува забрзување од 0 до 100 километри на час за 5,0 секунди и максимална брзина од 253 километри на час. Новиот Cayenne E-Hybrid може да помине растојание од 441 километри при брзина до 135 километри на час само на електрична енергија. Просечната потрошувачка според NEDC (новиот европски циклус на возење), во зависност од сетот на употребените гуми, е 3,4-3,2 l/100 km гориво и 20,9-20,6 kWh/100 km електрична енергија.
Моќност од 462 коњски сили со концептот за дополнителна моќ (boost) од 918 Spyder
Нов хибриден модул и менувач со брзо префрлување на Tiptronic S
Porsche го редизајнира подвозјето на Cayenne E-Hybrid. Хибридниот модул се состои од високоинтегрирана комбинација на електричен мотор и одвојувачка спојка. За разлика од претходниот, одвојувачката спојка работи електромеханички, што овозможува уште побрзо време на реакција. Преносот го спроведува новиот Tiptronic S, новоразвиен за целиот опсег на Cayenne со осум брзини. Автоматскиот менувач не само што нуди уште поудобно и беспрекорно придвижување на возилото, туку исто така значително го забрзува префрлувањето на брзините. Прекинувањето на влечната сила при процесот на префрлување исто така е намалено.
Подобрено полнење кај Cayenne E-Hybrid
Капацитетот на батериите е значително подобрен кај Cayenne E-Hybrid, заедно со растојанието на возење со електричната енергија и резервите за дополнителна моќ: во споредба со претходниот модел, капацитетот се зголеми од 10,8 на 14,1 kWh. Ова е зголемување од 30 проценти. Акумулаторот што се лади со течност, складиран под подот за полнење во задниот дел на автомобилот, се состои од осум модули со 13 призматични литиумјонски ќелии. Во рок од 7,8 часа високонапонската батерија е целосно наполнета преку 230 V конекција со десет засилувачи. Ако се полни преку 7,2 kWh вграден полнач и конекција од 230 V со 32 засилувачи, се користи како алтернатива на стандардниот 3,6 kWh полнач, батеријата повторно се полни по само 2,3 часа.