Азиската конкурентска социјална мрежа на „Facebook“ – во сопственост на најскапата кинеска компанија, достигна 1 милијарда регистрирани корисници на својата платформа.

Пони Ма, извршен директор на „Tencent“ – првата кинеска компанија со оценка од над 500 милијарди долари и сопственик на социјалната платформа „WeChat“, ја објави постигнатата цел за време на манифестација, кој се одржа на крајот на минатиот месец, пренесува „Financial Times“.

Во соопштението на Пони Ма се зборува за „корисници“, но реално станува збор за „кориснички регистрации“, а не за одделни активни индивидуи, прецизира портпаролот на компанијата.

Бројот на активни корисници честопати се користи од страна на компаниите во Силиконската долина за да ја измерат нивната популарност и достигнување. Кинеските компании го користат истиот термин во своите квартални извештаи, но обично се однесуваат на бројот на регистри, а не на бројот на индивидуални корисници.

„WeChat“ објави 15,8% годишно зголемување на корисничките регистрации до крајот на септември. Компанијата за истражување „EMarketer“ проценува дека „WeChat“ има 494,3 милиони индивидуални корисници само во Кина во минатата година.

Платформата на „Tencent“ е вистински доминатор на кинескиот пазар на милијардери. „WeChat“ се користи обично за онлајн комуникација, но платформата располага со повеќе намени, како мобилни плаќања, е-трговија, резервација на билети за железнички транспорт и слично.

Кинеските потрошувачи често се шегуваат, повикувајќи ја услугата за комунални услуги на „WeChat“.

„Голем дел од растот (во бројот на регистрации) е можно да доаѓа од странство, од Југоисточна Азија, Европа и САД“, вели Метју Бренан, основач на консултантската компанија „ChinaChanel“ која има особен фокус на „WeChat“.

Една причина за зголемувањето на регистрациите е фактот што кинеските имигранти често ја користат „WeChat“ за да останат во контакт со нивните роднини во својата татковина.

Трговците ширум светот веќе нудат услуга специјално дизајнирана за кинески потрошувачи, а има и центар во Европската унија кој им помага на трговците на мало да градат онлајн продавница преку платформата „WeChat“.

Сепак, растот на кинеската социјална мрежа е ограничен во странство, заради популарноста на другите конкуренти, како што е „WhatsApp“. Услугата за комуникација на „Facebook“ има 1,3 милијарди активни корисници низ целиот свет секој месец, според податоците на компанијата на крајот од првата половина од минатата година.

Опасностите од цензурата, која оди рака под рака со „WeChat“, исто така, ги отфрла странските корисници од кинеската апликација.