НАСА објави дека открила над 100 планети, каде што можеби има живот. Мисијата е реализирана благодарение на Кеплер, моќниот вселенски телескоп, кој долго време го истражува универзумот во обид да открие нови егзопланети.

Веста беше потврдена од Андреј Мајо, научник на чело на групата астрономи координирани од Техничкиот универзитет на Данска. Проучувај ги најновите податоци собрани за време на мисијата Кеплер, оваа група успеа да идентификува присуството на речиси 100 егзопланети непознати до сега.

Студијата ја нагласува не само ефективноста на телескопот на НАСА, туку и богатството на Универзумот исполнет со планети на кои може потенцијално да се формира живот.

„Почнавме со проучување на 275 кандидати и меѓу нив ние потврдивме 149 како вистински егзопланети. Се покажа дека оние кои никогаш не биле забележани претходно биле 95 . Егзопланетите припаѓаат во едно многу фасцинантно поле на вселенската наука. Всушност, тие им овозможуваат на астрономите да развијат детална слика за космосот, а тоа ни помага подобро да го позиционираме нашиот систем во галактичкиот контекст“, велат астрономите.

Веќе неколку години НАСА лови светови далеку од нашиот, а до денес бројот на идентификувани егзопланети е околу 4000. Тие се движат од карпести небесни тела многу слични на Земјата, до гигантски и гасовити, исто како Јупитер.