Глобалната продажба кај производителот на премиум возила е зголемена за 7 отсто во однос на 2016 година, односно продадени се 571.577 возила. Главен двигател на растот е продажбата на новите XC60 и XC90 автомобили, благодарение на нивната развиена модуларна архитектура, во смисла на дизајн, технологија и бренд.
За речиси 21 отсто е зголемена продажбата во азиско-пацифичкиот регион, како резултат на рекордните перформанси на најголемиот пазар на Volvo – Кина. Таму продажбата е зголемена за 25,8 отсто во споредба со 2016 година. Во меѓувреме, продажбата во Европа, на Средниот Исток и во Африка порасна за 3,3 отсто, додека во регионот на Америка порасна за 0,7 отсто во 2017 во споредба со 2016 година.
Изминатата година беше многу важна за Volvo Cars. Се појави новиот XC60 кој го замени најпродаваниот модел на компанијата и најпродаваниот SUV во Европа, премиерно прикажан на Саемот во Женева во март 2017.
Volvo Cars најави електрификација на сите возила што ќе почне да ги произведува од 2019 година и тврди дека секое возило ќе има електричен мотор. Со ова се означува крајот на автомобилите што имаат само мотор со внатрешно согорување. Во насока на електрификација, Volvo го лансираше Polestar, новиот самостоен електрифициран автомобил – целосно направен во Volvo Car Group.
Volvo Cars, исто така, го продлабочи своето партнерство со Geely Holding преку создавање компанија за заедничко вложување за да обезбеди побрз развој на електрифицирана технологија од следната генерација. Volvo, исто така, објави дека ќе преземе 30 отсто од акциите на новиот бренд на LYNK&CO на Geely, базиран на заедничката модуларна архитектура на двата ентитета.
Поврзани артикли