„Tвитер“ тестира програма за претплата која ќе промовира профили и твитови за 99 долари месечно.
Програмата се разликува од редовните реклами во тоа што е „сè во едно понуда“ во која „Твитер“ ќе ги поттикнува твитовите и профилите, и ќе обезбеди картичка која ќе ги следи перформансите на избраните профили.
„Наместо да се создаваат и да се оптимизираат одделни рекламни кампањи, оваа програма ќе го извршува тоа“, вели компанијата.
„Твитер“ понуди зголемена видливост на твитовите и профилите уште во 2010 година, иако цената на „Промовирани твитови“ би можела да е диктирана од клиентот. Сега „Твитер“ ја проширува понудата кон сите корисници, промена која би можела да го вознемири егалитаторниот систем на услугата.
Портпаролот изјави дека програмата уште поминува низ тестови, а нејзината намена е за малите и средни претпријатија.
Шпекулациите околу понудата за претплата веќе неколку години се присутни, делумно поради тоа што платформата има тенденција да биде одделена меѓу помоќните корисници и обичните корисници.
Новата програма доаѓа откако „Твитер“ објави уште една лоша четвртина од заработувачката, во која компанијата немаше раст на корисниците, а забележа пад на цените на рекламите.